Aşk Tesadüfleri Sever (Love Loves Coincidences) (2011)

Aşk Tesadüfleri Sever (2011)Love Loves Coincidences

Puan 7.0 / 10
Senin Puanın
Yönetmen
Dil
Türkçe
Ülke
Türkiye
Süre
118 dakika
717
110
3517
59
b.u.r.c.u profil fotoğrafı
b.u.r.c.u
Her izledigimde aşka inandiran ve beni hep ayni yerinde aglatan sahane film.
error_outline
12 ay önce
Sefa profil fotoğrafı
Sefa
Her ne kadar tesadüflerin çokca abartılmasına ve bazı eksikleri olmasına rağmen yinede türk filmleri arasından sivrilmeyi başarabilmiş bir romantik film. Mantık çerçevesinde değilde duygusal anlamda izlenirse film o zaman sizin için muazzam bir yapım olabilir. Benim için ise finaliyle beni yerle bir etti. Çok beğendim.
error_outline
3 yıldan fazla önce
Brook profil fotoğrafı
Brook
Fena değildi. Hikaye bazında bakacak olursak tabi. Biraz alışılagelmiş şeylerin dışına çıkmak gerek sanırım Türk sinemasında artık.. Müzikler ve oyunculuklar iyiydi tabi.
error_outline
3 yıldan fazla önce
themoon6 profil fotoğrafı
themoon6
abartının amk yani ayıptır söylemesi
error_outline
5 yıldan fazla önce
merodesidero profil fotoğrafı
merodesidero
Bu film hakkında kaliteli ve güzel yorumu yapmak gerçekten kaliteli ve güzel filmlere haksızlık olur. Velhasıl verdim eksiyi.
error_outline
yaklaşık 6 yıl önce
Sezgii profil fotoğrafı
Sezgii
Abartı abartı abartı :D
error_outline
6 yıldan fazla önce
alicancam profil fotoğrafı
alicancam
error_outline
neredeyse 7 yıl önce
eminuk profil fotoğrafı
eminuk
Bu ne sığ bir aşk hikayesi, bu ne yapmacıklık, bu ne gereksiz son!!
error_outline
neredeyse 7 yıl önce
eskon profil fotoğrafı
eskon
çok abartıldı!
error_outline
yaklaşık 7 yıl önce
Ricky.McFloyd profil fotoğrafı
Ricky.McFloyd
Tamam aşk tesadüfleri sever ama suyunu çıkarmanında anlamı yok. Bu kadar tesadüf sadece absürt bi komedi filminde olabilir. Ayrıca anlamadığım bir nokta; neden filmlerde erkek aldatırken dünyanın en aşağılık insanı gösterilirken, kadın aldatırken aldatma gibi bile göstermeyip tamamen masumane seviyor olur. Hiç bir erkek sevgilisi varken masumca sevemezken bunun nedeni nedir yani :D Aldatmadan doğan hiçbir aşk da beni çekmez zaten o yüzden belki de o duyguyu yakalayamadığım için bu film bu kadar saçma geldi. Karşıdaki ne kadar iğrenç bir insan olsa dahi doğru olan diğer duygu başlamadan onun bitmesidir. Buraya da bir ilişki yorumu yapmak ne kadar doğru bilemem ama romantik bir film için çok yanlış olduğunu düşünmüyorum :D
error_outline
yaklaşık 7 yıl önce
yabann profil fotoğrafı
yabann
çok tesadüflü sonu hiç olmamış .. Aşk tesadüfleri sever adı zaten ama çok tesadüflü be kardeşim :)
error_outline
yaklaşık 7 yıl önce
bilgehs profil fotoğrafı
bilgehs
Türk sinemasının başına gelmiş en güzel şey...
error_outline
7 yıldan fazla önce
Selenora profil fotoğrafı
Selenora
Türklerin yaptığı en iyi filmlerden biri bence
error_outline
7 yıldan fazla önce
Gntrkbjk profil fotoğrafı
Gntrkbjk
Türk yapımı duygusal filmlerin bir numarası.
error_outline
7 yıldan fazla önce
deryasarihan profil fotoğrafı
deryasarihan
ya izledik de kardeşim bana türk filmleriyle gelmeyin yahu.
error_outline
7 yıldan fazla önce