Üçkağıtçı (Mortdecai) (2015) afişi

Üçkağıtçı (2015)
Mortdecai

Etiketler Gizem, Komik, Çerezlik
Yönetmen
Ülke
ABD
Süresi
107 dakika
yabann Sanat simsarı Charles Mortdecai iflasın eşiğindedir, ancak tam bu anda ayağına güzel bir fırsat gelir. Ülkesi ve kraliçesi adına, değeri telaffuz edilemeyen bir tablo çalınmıştır, ve yetkililer bu tabloyu onun bulmasını isterler. Tuhaf koruması, gizemli karısı, çapkın ve alaycı kişiliğyle Charles Mortdecai bu iş için biçilmiş kaftandır. Kovaladığı ipuçları onu Amerika´ya yönlendirir, buarada çalınan tablonun kaybolan Nazi altınlarının banka şifresiyle ilintili olduğunu öğrenir.

Agent47 profil resmi
Agent47
güzel vakit geçirten eğlenceli bir film olmuş. çizgi film karakteri gibi birini oynamış johnny depp. genel olarak karakterler çok acayipti. mekanlar, arabalar filan da çok güzeldi. film öyle çok üst düzey bir şey sunmuyor izlerken bir beklentiniz olmasın ama eğlendiriyor.
0
5 ay önce
effigiessui profil resmi
effigiessui
Johnny'nin film geçmişinde eğreti duran bir film. Zaman geçirmelik bir film.
0
11 ay önce
CinemaSmart profil resmi
CinemaSmart
Fena değil, izlenir ama çok bir şey beklememek lazım
1
1 yıl önce
kaptankaptanim profil resmi
kaptankaptanim
Tam bir Amerikan zırvalığı, sırf birkaç dakikasına gülebiliyorsunuz zaten. İzleyeceğiniz filmler konusunda önceliklerinizi bir daha düşünün derim.
0
1 yıldan fazla önce
Sefa profil resmi
Sefa
Johnny Depp den eğlenceli bir film daha.Özellikle Jock karakteri fenaydı :) İzlenebilir.
1
1 yıldan fazla önce
caglaaaa profil resmi
caglaaaa
Başrolde Johnny Depp olması beklentileri yükseltmesin... Güzel filmdir ama etkileyici değil. Depp'in oyunculuğunun kalitesi filmi fazlasıyla aşmıştı zaten. Demek ki mükemmel oyuncuların da öylesine filmleri oluyormuş. Sıradan filmleri dizdiğiniz bi raf varsa onu da buraya ekleyin derim.. ;)
1
1 yıldan fazla önce
deryacengiz profil resmi
deryacengiz
Eğlenceli bir film kahkahalar attırmasa da Johnny Depp'in bıyıkları icin bile izlenir. Kadro süper zaten ama favori karakteim kahya Jock.
4
1 yıldan fazla önce
Lioness profil resmi
Lioness
Filmde Johnny Deep olduğuna inanmakta zorlandım.. Olmamış be Johnnyhiç olmamış :/
0
1 yıldan fazla önce
SoulArt profil resmi
SoulArt
olmasada olurmuş
3
1 yıldan fazla önce
Alesta profil resmi
Alesta
İdare eder bir filmdi. Johnny Depp in diğer performanslarıyla asla kıyaslamayın.
0
1 yıldan fazla önce
yazcsefa profil resmi
yazcsefa
Filmi ilk duyduğumda yüksek beklentilere girmiştim fakat daha sonraki olumsuz eleştiriler beni hayal kırıklığına uğrattı bundan dolayı izlemedim fakat dün oldukça düşük beklentilerle geçtim karşısına ve beğendim. Çerezlik, sadece kadro için bile izlemeye değer.
1
1 yıldan fazla önce
Ricky.McFloyd profil resmi
Ricky.McFloyd
Beklentileri yüksek tutmazsanız keyifli bir film. Johnny Depp yine oldukça başarılı. 7/10
0
1 yıldan fazla önce
atillalkan profil resmi
atillalkan
Berbat olmuş kısacası dayanabilen izlesin.hatta kimse izlemesin 45 dakka bıyık geyıgı dondu yeter yahu :D
0
neredeyse 2 yıl önce
bleim profil resmi
bleim
Kadro beklentiye girmeme neden oluyor, elimde değil.:)
0
2 yıl önce

Mortdecai filmini beğenenler

Mortdecai filmini izlemek isteyenler

Mortdecai filmini içeren raflar

Mortdecai filmi hakkında ilgi çekici içerikler

^ En üste dön