Muhtesem Gatsby (The Great Gatsby) (2013)

Muhtesem Gatsby (2013)
The Great Gatsby

Puan Like 8.0 / 25 kullanıcı
Senin Puanın
Etiketler Romantik, Dram, Müzikal
Yönetmen
Ülke
Avustralya
Süresi
143 dakika
Laylaylom profil resmi
Laylaylom
İlk 20 dk da bi kaç nahoş olaydan sonra çok güzel ilerledi. Çok çok beğendim. Allahım o renkler neydi öyle. Masalsı bir dram filmi. Her şey bir masal gibi. Sonu dışında...
11 ay önce
Aaisha profil resmi
Aaisha
her ne kadar kitaptan sonra izlemeyi düşünsem de kısmet olmadı. neyse ki kitaba gerek kalmayacak kadar iyi bir uygulama; o renkler,müzikler... hikayeyi de beğendim.filmin sonunda şapkam olsaydı sinirden ısırırdım herhalde! Daisy'den nefret ettim Gatsby'yi çok sevdim... Leo'ya bir daha aşık oldum.. cidden beklentisiz başlayınca çook keyifli izleyebiliyormuşum onu farkettim. film bana çok şey kattı yani arkadaşlar :) izleyin :D
12 ay önce
alicancam profil resmi
alicancam
Harika bir film. Mekan, oyuncular her şey mükemmel. Uyarlama harika olmuş.
1 yıl önce
potakal profil resmi
potakal
ne müthiş bir uyarlama! onlar ne güzel renkler, ne enfes bir canlılık, görsellik! ne muhteşem bir gatsby! ne mükemmel bir uyum olmuş kitapla, leonardo ne yakışmış oraya. fitzgerald'a teşekkürler böyle güzel bir kitap yazdığı için, baz luhrmann'e teşekkürler böyle güzel bir uyarlama yaptığı için. "hep hayatta yukarı tırmanabileceğimi biliyordum. ama sadece yalnız olursam tırmanabilirdim. o zaman bu kızı öpünce sonsuza dek ona bağlı kalacağımı biliyordum. o yüzden durdum. durdum ve bekledim. bir süre daha bekledim. 'zihninin bir daha asla tanrının zihni gibi her şeyle uğraşacak kadar boş olmayacağını biliyordu. ona aşık olmasının kaderini değiştireceğini biliyordu. ebediyen.' sonra kendimi bırakıverdim."
1 yıldan fazla önce
TheBride profil resmi
TheBride
Filmi izlemeden önce 226 sayfalık kısa bir sürede bitirebileceğiniz kitabını okumanızı tavsiye ederim. Zengin ve gösterişli hayatların arkasındaki yalnızlığa güzel bir açıdan bakmamızı sağlıyor.
2 yıl önce
edalibillah profil resmi
edalibillah
yememişler içmemişler amerikan jazz agei modernizmi, kitabı, lüks hayatı vs vs harika bi şekilde film etmişler! kalp <3
2 yıldan fazla önce
Rumm profil resmi
Rumm
pek cok acidan masalsi olan bu filmin masaldan tek farki sonu, bunalim modunu acacak turden bence, ve sahiden muhtesem gatsby..
2 yıldan fazla önce
rustincohle1 profil resmi
rustincohle1
Göresel ve sanatsal anlamda hoş olan bir filmdi fakat senaryoda kopukluklar vardı bana göre sıkılabilirsiniz izlerken ama izlenmesi gereken hoş bir film
3 yıldan fazla önce
Brook profil resmi
Brook
Uzun zaman önce izlediğim bir filmdi. Bir tekrar yapmak gerek diye düşündürdü görünce yine :) Güzel ve etkileyici bir filmdi. Leo gardaş muhteşemdi. Konusu ve her şeyiyle bir çırpıda izlenir :)
3 yıldan fazla önce
EntelKarinca profil resmi
EntelKarinca
3 yıldan fazla önce
Ricky.McFloyd profil resmi
Ricky.McFloyd
Güzel bir eserin hoş bir uyarlaması olmuş. Leo yine oldukça başarılı ve beklediğimin biraz altındaydı yani ben çok inanılmaz birşeyler beklemiştim. Bunda bir iki yan role pek ısınamamamın etkisi var sanırım. Oscar da almıştı yanlış hatırlamıyorsam kostümler ve atmosfer çok güzel. Genel olarak hoş güzel bir film.
neredeyse 4 yıl önce
Femmefatale profil resmi
Femmefatale
Şayet kitabını okusam ben bile bu kadar renkli hayal edemezdim. Pleasantville'daki gibi ekranda içeri girmek istedim.
neredeyse 4 yıl önce
neway profil resmi
neway
Dağ gibi duran adamın sevdiği kadın için hiçbir şeyi yeterli görmeyip habire çırpınışı beni en çok etkileyen şey oldu. Film bittiğinde aklımda kalan iki şeyden biri bu çırpınış, diğeri de müzikler.
neredeyse 4 yıl önce
Sefa profil resmi
Sefa
Kostümler , Müzikler filmin akışı her şey süperdi. Rengarenk bir film. Beğendim
4 yıl önce
mervyazc profil resmi
mervyazc
''Birini eleştirmeye kalktığında, herkesin senin ayrıcalıklarına sahip olmadığını hatırla.'' Mükemmel bir filmdi.Aslında filmini izlemeden önce kitabını okumuştum.Kitabı kadar muhteşem bir film.Film kostümleriyle , müzikleriyle ve uyarlanmasıyla tam bir başarı örneği.Kesinlikle izlenmeli...
4 yıl önce