Ölümle yasam arasinda (The Life of David Gale) (2003)

Ölümle yasam arasinda (2003)The Life of David Gale

Puan 9.0 / 10
Senin Puanın
Yönetmen
Dil
İngilizce
Ülke
ABD
Süre
130 dakika
318
5
830
399
Couldhard profil fotoğrafı
Couldhard
aynı zamanda idamın aciz bir cezalandırma şekli olduğunun ispatı niteliğinde bir film
error_outline
yaklaşık 19 saat önce
Rainbow profil fotoğrafı
Rainbow
Kirli dünyanın özeti.
error_outline
8 ay önce
burcudrn profil fotoğrafı
burcudrn
Çok iyi kurgulanmış bir film. Başlarda dedim ne saçma falan. Son 1 saatte insana yuh dedirtiyor cidden. Adalet sisteminin ne kadar berbat olduğunu gösteriyor bize.
error_outline
10 ay önce
mahalleninkalbi profil fotoğrafı
mahalleninkalbi
''gerçek anlamda insan olmak demek, fikirler ve idealler için yaşamak demektir. hayatınızı istediklerinizin ne kadarını elde ettiğinizle değil, yaşadığınız samimiyet, şefkat ve özveri anlarıyla ölçmek demektir. çünkü sonunda kendi hayatlarımızı önemli kılmanın tek yolu diğer insanların yaşamlarına değer vermektir.''
error_outline
11 ay önce
mahalleninkalbi profil fotoğrafı
mahalleninkalbi
''öleceğini ilk duyduğumda ona çok kızdım. ''bunu bana nasıl yaparsın?'' diye düşündüm. başka insanlara ihtiyaç duymanın benim için ne kadar zor olduğunu biliyordun.''
error_outline
11 ay önce
maximus585858 profil fotoğrafı
maximus585858
Film fena değil ama sonunu tahmin etmek zor değil.
error_outline
2 yıldan fazla önce
tugced profil fotoğrafı
tugced
Oldukça ilginç ve sonu tahmin edilmeyen bi filmdi.. Başarılı...
error_outline
3 yıldan fazla önce
VforKukuletta profil fotoğrafı
VforKukuletta
Adalet sisteminin ağır aksaklığı, insanların ön yargıları ve yargısız infazları, ülkemizde de sıkça tartışmaya açılan idam cezasının gerekliliği(!) son derece güzel eleştirilirken filmle ilgili tek keşkem Kevin Spacey'di. Çünkü bir filmde Kevin'i görüyorsanız bilin ki sonunda dumur olacaksınız demektir. Filmi de maalesef buna koşullanarak açtığım için sonunun şaşırtıcılığı bana şaşırtıcı gelemedi, başka bir oyuncuyla 10/10 bir film olabilirdi
error_outline
yaklaşık 4 yıl önce
Celestine profil fotoğrafı
Celestine
Abimin tavsiyesiyle izledim bu filmi bu yuzden guzel bir film guzel bir son bekliyordum zaten. Ama bu kadarini tahmin etmemistim. Zekice kurgulanmis cok guzel bir film. Oyuncularda gayet basarili bekletmeden izlemenizi tavsiye ederim.
error_outline
4 yıldan fazla önce
Aaisha profil fotoğrafı
Aaisha
ağır ağır içe işledi. her şeyin göründüğü gibi olmadığını adeta çığlık çığlığa fısıldıyor gibiydi. tek kelimeyle müthiş..
error_outline
4 yıldan fazla önce
slymndgn profil fotoğrafı
slymndgn
Senaryo özgün kurgunun mükemmeliği oyunculuklar her şey çok iyi olmuş çok etkilendim filmden ve düşündürttü
Kevin Spacey büyük adamsın..
error_outline
neredeyse 5 yıl önce
diyetisyen profil fotoğrafı
diyetisyen
mükemmel bir kurgu kesinlikle izlenilmeli..
error_outline
yaklaşık 5 yıl önce
Selenora profil fotoğrafı
Selenora
biraz ağır ilerledi bana göre ama onun dışında tek kusuru yok. Muazzam bir senaryo. Film bittiğinde gerçekten 15 saniye ekrana kilitli kaldım. Başarılı hem de çok. Oyunculuklara diyecek bir söz yok zaten. Kesinlikle izlenmeli..
error_outline
5 yıldan fazla önce
UNALILK profil fotoğrafı
UNALILK
Muhteşem...Zaman kaybetmeden izleyin...
error_outline
5 yıldan fazla önce
Arcadia profil fotoğrafı
Arcadia
Kevin Spacey yine şaşırtmadı beni :) Yanında da Kate Winslet olunca zaten bir beklentiyle başladım filme. Ölüm cezalarını protesto etmek konulu bir yapım ne kadar ilgi çekici olabilir? Cümle ilk okunduğunda monoton bir yapımla karşılaşılacağı düşünülebilir. İşte tam o noktada Spacey devreye giriyor ve kurguya adeta aşık oluyorsunuz. Alan Parker'ı pek sevmem ama hakkını vermeli iliklerime kadar etkilendim diyebilirim..
error_outline
5 yıldan fazla önce