Dirilis (The Revenant) (2015)

Dirilis (2015)
The Revenant

Puan Like 8.2 / 40 kullanıcı
Senin Puanın
Ülke
ABD
Süresi
156 dakika
japonbalikcisi profil resmi
japonbalikcisi
İnsanın en büyük düşmanı kimdir?
Bir video vardı, iki kardeş aslana küçükken bakıyor ve ardından doğaya salıyor. Aslan doğada parçalamayı, avlanmayı öğreniyor. Ardından o adamları tekrar görüce sarılıyordu. Çok etkilemişti bu olay beni ve şunu kanıya varmıştım: biz doğayla eninde sonunda anlaşıyoruz.
Bir ayıyı öldüğümüze inandırırsak nitekim ayılar yalnızca yavruları için tehdit oluşturduğumuzda saldırır, bizim peşimizi bırakıyor. Soğukta ateş yakmayı öğrendik, sıcakta derin gölgeliklerde, kıl çadırlarda oturmayı.
Bir aslanı, bir yılanı terbiye edebilirz ama insanı eğitemeyiz.
İstediğimiz kadar uzağa kaçalım, gelip bizi bulacak ve intikamını alacaktır.

Bütün bir film boyunca, yıllar yılı süregelen kavgalarımız gelip geçti gözümün önünden. Kabil’den son cinayete kadar.
1 yıl önce
Sefa profil resmi
Sefa
Leo bir çok performansı ile oscarı bir çok kez hakettiğini göstermişti ancak alamamıştı. Sonunda yine muhteşem bir performansla almayı başardı. Film oyunculardan , atmosferine , oyunculuklarına kadar her şeyiyle müthiş bir hayatta kalma ve intikam filmi. Kesinlikle izlenmeli.
1 yıldan fazla önce
.SimS. profil resmi
.SimS.
film genel anlamda güzeldi izlerken pek sıkılmıyor insan ama genel olarak bir durgunluk hakim filme bazı yerler çok çok abartı zaten gerçekçiliğini yitiriyor . Leo çok iyi oynamış ama bu rolü ile oscarı almazdı bence baktılar leo bundan daha iyi bir iş çıkaramaz bu saatten sonra hazır güzel de oynamışken werelim demişler :) genel anlamda iyi bir filmdi tabi :)
neredeyse 2 yıl önce
arifcicek profil resmi
arifcicek
Güzel bir intikam filmi olmuş... Adam oscar almak için neler çekmiş yaa.
neredeyse 2 yıl önce
Selenora profil resmi
Selenora
İzlerken üşüdüm diyebilirim. Film tartışmasız bir sanat eseri, o sahneler öyle gerçek öyle birebirdi ki yaşanılan her hissi hissettim. Ciddi anlamda film boyunca ne kadar iyi çekmişler helal olsun ne manyak oynamışlar dedim. Eleştirilecek birçok eksiği de olduğunu söylemeden geçemem. Sürükleyici ama ben böyle bir film izlemedim dedirtecek cinsten değil bence. Yani filmi konuşturan bütünlüğünden çok sahnelerin gerçek düzeyde iyi olması ve oyunculukların alkışlanacak cinsten olması. Yabana atılmalı mı kesinlikle hayır ama daha iyisi bulunur mu evet.
neredeyse 2 yıl önce
Rainbow profil resmi
Rainbow
Tamam sağlam bir antagonist lazımdı da Tom Hardy i buraya yakıştıramadım sanki karakteri oturmamış bişeyler eksik onu izlerken canımı sıktı.Ayrıca DiCaprio ile aralarındaki husumet bana göre belirsiz ,net yansıtılmamış.Yani elbette DiCaprio muhteşem bir oyuncu ama oscarı bence de kesinlikle daha öncesinde hakediyordu. Hakkını çok yemişler be Leo,sen zaten benim gözümde daima oscarlıksın( Adam bi kere her role tamamen kendini veriyor,kurgu yok doğal ya )
2 yıl önce
eda profil resmi
eda
İzlerken böyle hayat olmaz olsun diyo insan bi yer artık
2 yıldan fazla önce
pinkbutterfly profil resmi
pinkbutterfly
muhteşem bir film, muhteşem bir oyunculuk.. leonardo dicaprio yine efsane, sırf onun için bile izlenir..
neredeyse 3 yıl önce
mtufan profil resmi
mtufan
Sıkıldığımı hissettim biraz fazla. Gerçek hayat uyarlamalarında bu hep oluyor. O yüzden umursamadım. Yaşama güdüsünün ve intikam hissinin gücü ekrana güzel aktarılmış. Beğendim. Fakat sıkıcı olduğunu düşünüyorum. Tom hardy nin yaptıklarının sebebini biraz anlatsalarmış iyiymiş. Eksik kalan bölüm diye düşünüyorum.
3 yıldan fazla önce
Onrmrtsck profil resmi
Onrmrtsck
Sadece fazla abartılmış bir film. Filmi tek kurtaran sadece Dicaprio nun oyunculuğu. Ama senaryo ya bakarsak bence tırt. Ne kadar gerçek bir hikayeden de alınsada biraz daha kurgulanabilirdi. Eğer uzak açı ve görsellere bakarsak yakın zamanda olan hateful eight gerçekten ezer geçer bu filmi.
3 yıldan fazla önce
eskon profil resmi
eskon
Başarılı görseller... Emek verilen çekimler... Her şey güzel de Inarritu'da eski filmlerinde gördüğüm o sinemasal duyguyu tam yaşayamadım bu filmde ...
3 yıldan fazla önce
Hamkon profil resmi
Hamkon
bu filmin türü eksik olmuş bence fantastik de olması gerekiyor . filmin konusunun ne olduğunu biri bana anlatabilir mi acaba filmin 30. dk sonunun nasıl biteceği belli olan bir film ne kadar güzel olabilir . yukarıda arkadaş filmin gerçekçiliğinden bahsetmiş arkadaş kurtlar vadisinde bile operasyonlar daha gerçekçi . bazıları da oyunculuktan bahsetmiş caprio bu film de bırak oscarı hiç bir şey olamaz uzun lafın kısası BULLSHİT
3 yıldan fazla önce
Bee profil resmi
Bee
özetle adam her yarım saattte bir diriliyor, aynı seneryo 1960-70 imkanlarıyla çekilseydi g..tümüzle gülerdik, hatta kodumun amerikalıları gene Kızılderilileri kötü gösteriyor diye çemkiredebilirdik.

Diyorum ama herşeye rağmen iyi film soluksuz seyrettiriyor şimdi yukarda lamba var.
3 yıldan fazla önce
Caffeine profil resmi
Caffeine
Bana kalırsa Di Caprio çok daha önce almalıydı Oscar'ı, bu film sanki sırf Oscar alsın diye çekilmiş gibi, adamın yapmadığı kalmadı 'ölelim mi lan Oscar almak için!' der gibiydi yani. Ekrana doğru süründüğü sahnelerde sanki oscarı kovalıyormuş gibi hissettim. Filmde hiç yapay ışık kullanılmaması ona sanatsal bir değer katmış şüphesiz, kamera açıları da çok iyiydi. Ayı sahnesi doğal olarak abartılmış olsa da(sonuçta ayının tek pençesiyle ölür yada ölmeyi dileyecek hale gelirsin) filmin konusuna ve derinliğine uygun olarak baya iyi çekilmiş. İzlerken ister istemez favori survivor programım Man vs Wild programını hatırladım sık sık. Kaliteli film sevenler kaçırmasın.
3 yıldan fazla önce
vapaamies profil resmi
vapaamies
Abi gözlerim bir Arka Sokaklar'ın Zoom hastası yönetmeninden, bir de Innaritu'nun sabit kamera kurmayan ellerinden kör olacak. Özellik ilk yarım saat kameranın bir sağa bir sola dönüşünden, sabit duramayışından rahatsız ola ola filmden soğuyarak geçti.
3 yıldan fazla önce