X-Men: Dark Phoenix (2019)

X-Men: Dark Phoenix (2019)

Puan 5.9 (27 kullanıcı)
Senin Puanın
Yönetmen
Dil
İngilizce
Ülke
ABD
Süre
113 dakika
24
17
128
65
PaRaNoYa7 profil resmi
PaRaNoYa7
Evet ortada seriye yakışmayan bir film ve final var ama tüm serinin hatrına filmi kötülemek gelmedi içimden. Ki bu izlediğimiz versiyon sanırım yönetmenin değil stüdyonun versiyonuymuş. Tabi ki yönetmenin versiyonunun daha iyi olduğu kesin değil ama demek ki ortada çok fazla müdahale var. Umarım bu onlar için ders olur.
report_problem
16 gün önce
Sefa profil resmi
Sefa
X-Men serisini çok seven birisi olarak bu filmin çok başarılı olduğunu söylemem. Zaten öyle bir iddiaları da yok. Jean karakterinin özüne inilmiş bir spin-off filmi diyebiliriz. Hoş vakit geçirmelik orta halli bir yapım. Seriyi severler izleyecektir. En fazla 6/10 eder.
report_problem
3 ay önce
phoebe profil resmi
phoebe
Kötü yorumları fazla olunca izlemeyi hep erteledim. Halbuki en sevdiğim serilerdendir.Sonunda onca berbat film varken bu olsa olsa iyinin kötüsü olur bir göz atalım dedim ve oldukça beğendim.
report_problem
4 ay önce
Ricky.McFloyd profil resmi
Ricky.McFloyd
Yorumlar beklentimi o kadar düşürdü ki hiç beklemediğim kadar beğendim filmi. Tam neyin beğenilmediğini de anlamadım açıkcası. Yani Apocalpyse ile falan kıyaslayınca inanılmaz bir fark göremiyorum. Hikaye olarak olaya giriş kısmı (daha doğrusu Xavier kısmından, alınan tavırla alakalı) bence yetersizdi. Onun dışında kötü bir sağlam karakter yok gibi eleştiriler var ama bu bir devam X-Men filminden ziyade bir Phoenix ara bölümü tadında olmuş o düşünceyle izlemek lazım ve zaten öyle olunca kötü karakter de biraz dekoratif oluyor ( ki zaten beğenmediğim bir oyuncu olan Chastain'ın da büyük bir rol alması beni X-Men'den soğuturdu) Yani formaliteden kötü oldu ve bir daha görmemek üzere gitti neyseki :D filme gelince Phoenix'in niye geldili gittili bir karakter olduğunu az çok anlamış olduk. Tabi eski ihtiyarlar heyeti X-Men serisindeki halini de daha iyi anlamamıza yardımcı. Görsel olarak da oldukça aksiyonlu ve başarılıydı film. Ama burda serinin de hayranlarından bir açıklama gelirse cevabını çok merak ettiğim bir şey var Eğer öyleyse böylesine bir saçmalık beni seriye dair çok üzer. Bu soru işareti dışında (ki çok düşürdüğümü beklentimi tekrar belirterek) ben filmi oldukça beğendim. Dediğim gibi izleyeceklerin de yeni bir X-Men filmi değil de dizilerdeki bazı spin-off bölümleri tadında ya da ara bölüm konu dışı karakter tanıtma amaçlı araya sıkıştırılan bölümler tadında bir film olduğunu bilmelerinde fayda var. Yani yeni seyirci çekmesinden ziyade hayranı olanlar için bir ekstra film denebilir. Aksiyon ve görsel olarak tatmin edici ve sürükleyici bir film 7.8/10
report_problem
4 ay önce
Sherlockolik...SmyySrk profil resmi
Sherlockolik...SmyySrk
en sevdiğim serilerden birinin en olmamış filmlerinden gibi kadroya bakınca şahane görünen ama olmayan bir film olmuş
report_problem
5 ay önce
Hamkon profil resmi
Hamkon
Gerçekten kötü idi. Bir konusu yok. Seri filmi diye izlenir yoksa boş bir fim.
report_problem
6 ay önce
Gencetotay profil resmi
Gencetotay
yiğidin hası beyaz yakalı magneto'nun yer altından marmaray çıkarttığı film. reyis bi dahakine de metrobüs falan fırlat üzerimize. iyice dandik bir seri olma yolunda hızla ilerliyor x-men. disney FOX'u satın aldığı için görüp görebileceğimiz eli yüzü düzgün(?) x-men filmlerinin de sonu gibi görünüyor. inş bu lafımı yuttururlar. wolverine gibi bir karakterden sonra ne yapsalar eski günlerine döndürmeyecek.. ayrıca kuzeyin kraliçesi sophie turner da afedersiniz bok gibi oynamış. bilemiyorum altan
report_problem
6 ay önce
BirKusOlsam profil resmi
BirKusOlsam
İzlediğim en kötü x-men filmiydi. Elle tutulur hiçbir yanı yok. Beğenmedim. 4/10
report_problem
6 ay önce
phoeniks profil resmi
phoeniks
Maalesef dublaj izlemek zorunda kaldım ama filme yüksek beklentiyle gittim umduğumu bulamadım, bu kız bu role tam oturmamış sanki karşılayamamış bilemedim. Filmin daha heyecanlı daha azla karakterlerle dolu olmasını tercih ederdim. Yine de bir X men filmi olması nedeniyle sevdim.sonuna kadar da bekledim ama after credit post credit sahnesi hiçbirşey yok:((
report_problem
8 ay önce
MehmetYurdakul profil resmi
MehmetYurdakul
JANE in manyaklıkları işte :-) sarmadı ...
report_problem
8 ay önce
eminuk profil resmi
eminuk
Yani ne desem bilemedim. Içi çok boş geldi bu defa. Doğru düzgün konu yok. Düşman kim, nerden geldi, nereye gitti hicbir şey anlamadım. Kahraman filmlerinde esaslı bir düşman olmadi mı, hiç zevk alamiyorum. Belki de bu yüzden ne heyecan, ne aksiyon bulabildim. Sophie Turner'ı severim ama Jean rolünde çok sırıtıyor. Dramatik sahnelerde Game of Thrones'dan talimli ama diğer tüm sahnelerde çok zorlamaydı performansı. Quicksilver'ı daha çok görmek istedim bir de. Belki biraz eğlence katardı filme. Seriye yakışır bir film olduğunu düşünmüyorum kısacası.
report_problem
8 ay önce
dilber34 profil resmi
dilber34
pek beğenmedim ama kötü de değildi.
p.s. wolverine döner mi ki:(?
report_problem
9 ay önce
Brook profil resmi
Brook
Bence güzeldi. Özlediğim bir seri filmiydi. Beklentim zaten öyle aşırı yüksek değildi. Hemen hemen ortalama tadında bir Marvel yapımı olmuş. Izleyin mutlaka. Keyifli...
report_problem
9 ay önce