Penny Dreadful (2014 - 2016)

Penny Dreadful (2014-2016)

Puan 8.5 (19 kullanıcı)
Senin Puanın
Yapımcı
Dil
İngilizce
Ülke
İrlanda
Süre
60 dakika
Son bölüm
341
20
709
278
almiyorumad profil resmi
almiyorumad
Eva Green ve Josh Hartnett hatrına izlenir. Son sezonu gerçekten kötüydü. İyi hatırlıyorum. 3. sezon ile kapatmaları iyi olmuştu.
report_problem
neredeyse 2 yıl önce
.Morpheus profil resmi
.Morpheus
Çok güzel başlayıp anın da monotona bağlayan dizi. İlk sezon müthişti. 2.sezon son bölümlerde bişeyler olmaya başladı. 3.sezonu izlemeye hiç gerek duymadım. Baydı zaten bayacağı kadar. Mekanlar, müzikler ve kostümler tek kelimeyle harika. O zamanın jestleri ve jargonuda güzel yansıtılmış. Frankenstein, Van Helsing,lucifer, witchs, Wolfman...yani ne ararsanız var dizide. Güzeller güzeli Eva Green rolü için kendini parçalamış. Sert metot karakterlerin usta ismidir kendileri. Emekli James Bond Timothy Dalton da eski günlerini aratır olmuş. Daha iyisini oynardı hep. Josh Hartnett standart zaten. Dizinin eğlence akışını da Simon R. Beale üstlenmiş. Bence çok başarılı da olmuş. Tavırları ve esprileri sizi bi hayli güldürebilir. İzlerken en illet olduğum karakter de Gray denen ne olduğu belli olmayan mahlukat. İlk bölümden beri saçma sapan bir esrarengiz havaya büründürmüşler. Hikayeden bağımsız arada gelip biriyle sevişip giden amaçsız biri. Nefret ettim resmen. Özetle ben izlerken sıkıldım. İzlemeden önce iyi düşünmenizi öneririm.
report_problem
3 yıldan fazla önce
pinkbutterfly profil resmi
pinkbutterfly
acayip değişik ve ilginç bir dizi.. ama ince mesaj vereceğim diye, edebi yönleri vurgulacağım diye fazla kasmışlar bence.. gereksiz uzun ve sıkıcı sahneleri var.. ama yinede her bölümü merakla izlediğim ilgi çekici ve güzel bir dizi.
report_problem
3 yıldan fazla önce
Ricky.McFloyd profil resmi
Ricky.McFloyd
Dizi çok çok güzel karakterlerden oluşuyor gerçekten, özellikle edebiyat severlere fazlasıyla hitap ediyor. Ama bu kadar yoğun ve güçlü karakter bence aynı kalitede işlenememiş. Yine de tabiki kötü değil güzel ve seyir zevki iyi bir dizi. Oyuncu isimleri de karakterler kadar başarılı gerçekten. Dizinin finali ise fazlasıyla sürpriz oldu gerçekten.
report_problem
neredeyse 4 yıl önce
Boddah profil resmi
Boddah
Dönem atmosferini o kadar güzel yansıtıyor ki,o karanlık ve kasvetli Londra sokaklarını Ms.Ives ile birlikte arşınlamak,Dorian Gray ile balo da dans etmek,Sir Malcolm ile ülkeler arşınlayıp,maceralara atılmak gibi vb. duygulara kapılıyorsunuz.Dizinin mistik havası ise sizi gerçekten geriyor,efsane karakterler tabi ki efsane sahnelere ön ayak oluyor.

Daha bir çok edebi karakteri görebilme ihtimalini düşünmek bile insanı ayrı bir şevke sürüklüyor.Zaten 3x01 de ki bölüm sonunda izleklere güzel bir selam çakılmıştır ve eminim ki devamı gelecek,bu gözler daha nice efsanevi sahnelere ve karakterlere tanık olacaktır.Gelelim Eva Green faktörüne.Filmleriyle hayranlığıma hayranlık katarken dizi de görmemle diziye ışınlanmama sebebiyet verip Vanessa Ives karakterine biçilmiş kaftan olduğunu gösterip,gönlümün en baş köşesine taht kurmuştur..Neden baş role seçildi cevabı için Cracks,Franklyn,White Bird In A Blizzard,Womb filmlerine başvurunuz çünkü bu kadın çok iyi depresyona giriyor,çok güzel gülüyor,ağlıyor ve de "freak",çılgın,deli kadın rollerinin hakkını fazlasıyla veriyor üstadım.

Uzuuuuunnnn sürsün,sürmeli,sürecekkkkk.Bitmesin.bitmemeli.bitmeyecekkkkk.
report_problem
4 yıl önce
SergioLucasBarbosa profil resmi
SergioLucasBarbosa
Müthiş bir havası var dizinin. Artı olarak da Eva Green var :) Okuduğum kitaptaki karakterlerin bir araya geldiği, edebi göndermelerin olduğu, kostümleriyle, mekanlarıyla, replikleriyle kalite kokan bir yapım. 2 Mayıs'ta başlayacak 3. sezonu iple çekiyorum.
report_problem
4 yıl önce
seraytaylan profil resmi
seraytaylan
Eva Green bu dizi için yaratılmış.. kesinlikle izlenilmesi gereken bir dizi hiç düşünmeden izleyinn :)
report_problem
4 yıl önce
MadaboutMads profil resmi
MadaboutMads
Karakterleriyle, kıyafetleriyle, mekanlarıyla, diyaloglarıyla,dönemiyle beni benden alan dizidir.Hayır yani bir dizi bir insana bu kadar mı hitap eder. Hep böyle şeyler yapın<3
report_problem
4 yıldan fazla önce
aysu profil resmi
aysu
Korkarak izliyorum (:
report_problem
4 yıldan fazla önce
Sezgii profil resmi
Sezgii
Şiirler, edebi göndermeler... Fantastik diziler içerisinde
farklı bir yere sahip olacağı kesin. Bazı sahneler beni baya
gerdi. İnceden bir korktum diyebilirim. 1.sezon 2.bölüm özellikle.
Geriden geliyorum. 2. sezona yeni başlayacağım. ^^
report_problem
neredeyse 5 yıl önce
yazcsefa profil resmi
yazcsefa
Son zamanlarda çıkan çok kaliteli tarihi fantastik dizilerden.. İlk bölümlerden direkt kendine bağlıyor ve bırakamıyorsunuz. İkinci sezon daha da açılıyor ve favori dizilerden biri oluyor. Zaten Josh Harnett ve Eva Green gibi iki çok değerli oyuncuya sahip. Bir de bunun yanında çok tanınmasa da dizide gerçekten harika işler çıkaran oyuncular eklenince harika bir kadro çıkmış. Edebi, karanlık ve gizemli karakterleriyle ( Frankenstein' dan Dorian Gray' e kadar) ve gizemli, sürükleyici olaylarıyla kendine bağlayan çok başarılı bulduğum bir dizi oldu. Bence kesinlikle izlenmeye değer.
report_problem
neredeyse 5 yıl önce
Ricky.McFloyd profil resmi
Ricky.McFloyd
Oldukça güzel bir dizi. İçindeki edebi karakterler de ilgi çekici. Eva Green için zaten bişey söylemeye gerek yok sanırım :p
report_problem
neredeyse 5 yıl önce
sinefilzeyn profil resmi
sinefilzeyn
The Nightcomers bölümüyle tüylerimi diken diken etmiş dizi, tabi bir iki hatasını da yakaladım bu bölümle birlikte. Mesela Vanessa akıl hastanesinden çıktıktan sonra Mina ona görünüyor ve hemen sonrasında Malcolm' a gidip yardım edeceğini söylüyor. Ama Geçen bölümde ise Mina ona göründükten sonra cadının kulübesine gidiyor ve bir süre onunla kalıyor. Aradaki zaman noldu!
report_problem
5 yıl önce
sinefilzeyn profil resmi
sinefilzeyn @gangrel 
Sırf Seans bölümünü yüz defa izledim, Exorcism sahnesi hele ki, yani Vanessa İves rolüyle patladı resmen, uçuşa geçti, onu beğenmeyen taş da olsun moleküllerine de ayrılsın !
report_problem
5 yıl önce
gangrel profil resmi
gangrel
Eva Green'in oyunculuğuna kötü diyen taş olur taş. Geçeceksin bu ayakları. Sadece ruh çağırma sahnesindeki mimikleri bile başlı başına oyunculuk örneğidir. Saçma sapan dizilerle doluyken dört bir yan bu dizi her türlü izlenir.
report_problem
5 yıl önce